کمکم کن خدا
نوشته شده توسط : علی

دلیل گریه هام شاید واسه غربتیه که دارم

شایدم واسه شستن گناهام باشه

نمی دونم احتمالا" هم به خاطر این باشه که

وقتی عظمت خدا رو حس می کنم احساس حقارت می کنم

خدایی که تو قلبم جا دادم از این نبوده که بخوام خلوت تنهاییهامو پر کنم

خدا به خاطر این تو قلبمه چون بهش نیاز دارم مثل همه ی آدمای دنیا

می خوام وقتی اشک می ریزم هر قطره اشک اسم خدا رو روی گونه هام حک کنه

می خوام وقتی اشک به انتهای زندگیش می رسه رد پا بذاره و دوباره متولد بشه

دیروز وقتی داشتم با هیبت از کنار زندگی رد می شدم

فکر می کردم زندگی همون خداییه که باید تو قلبم باشه

ولی اشتباه می کردم چون وقتی ازش گذشتم از چشمم افتاد

بعد با کسی تا جایی همسفر شدم خیال کردم دیگه حتما" خودشه

ولی وقتی وسط راه منو رها کرد فهمیدم اینم نیست

از اون روز به بعد هیچ چیز و هیچ کس را با خدا اشتباه نمی گیرم

خدای من آنست که روحش در من جاریست

فقط اوست که گریه هایم را می بیند

او صدایم را می شنود

گناهان صغیره و کبیره ی مرا می بخشد

او را چه دوست داشته باشم چه نداشته باشم دوستم دارد همیشه با من است

خدایی که نزدیکتر از رگ گردن به من است

خدایا رحمتت را در اشکهایم قرار بده




:: بازدید از این مطلب : 599
|
امتیاز مطلب : 167
|
تعداد امتیازدهندگان : 51
|
مجموع امتیاز : 51
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 اسفند 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
maryam در تاریخ : 1390/1/8/1 - - گفته است :
salam ali khobi?nisti negaranetam ye chizi bezar befahmim khobi,omdvaram dalile nabodanet chizaye khobo khosh bashe.darzemn sale no mobarak...

/weblog/file/img/m.jpg
مرضیه در تاریخ : 1389/12/26/4 - - گفته است :
سلام خوبی؟ نیستی خبرت نیس

امیدوارم سالم و خوش باشی

پیشاپیش سال نو مبارک امیدوارم بهترین اتفاقات از ان تو باشد در این سال سال تحویل دعام کن منم یادتم

/weblog/file/img/m.jpg
نغمه در تاریخ : 1389/12/23/1 - - گفته است :
من خدا رو در اوج تنهایی اینبار حسش کردم فهمیدم او همیشه بازترین آغوشه منتها بنده منصف نیست.موفق باشید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: